Európai példák egész sora mutatja, hogy a mai pályaudvarok csak akkor újulhatnak meg sikeresen, ha egy átfogó, a térséget és a magánszektort is jól bevonó komplex projekt keretében szemléljük őket, ha megtaláljuk a szerepüket a 21. századi város szövetében. Budapest két...
Budapesten most különösen kézzelfogható a változás, amit a távfűtőhálózatok fejlesztése hozhat. A távhő Budáról Pestre való átvezetése miatt szinte folyamatosak a dugók az Erzsébet híd lábánál, az igazi változás azonban a föld alatt zajlik. Arra kerestük a választ,...
Az építésztervezők mindent megtettek, hogy a nem túl előnyös tenderkiírásból kihozzák a maximumot, sőt még azon túl is lépjenek. Az, hogy a székesfehérvári állomás felújítása nem igazán sikeredett kerekre, nem rajtuk múlt. Számos finom megoldást, jó kezdeményezést...
Felújították és átadták a XVIII. században épült barokk stílusú Nepomuki Szent János hidat. A kétlyukú kőhíd a Völgységi-patak két oldalát köti össze. Korábban veszélyesnek ítélték, ezért felújításra szorult, az eredetileg 12 tonnás teherbírást 40 tonnásra...
Az aktuális tervek szerint a már jelenleg is felvonóval rendelkező két megálló mellett a rekonstrukciót követően további tízet fognak akadálymentesíteni. Hat északi állomás felújítását a Strabag végezheti el, a munkálatok várhatóan október-november táján kezdődhetnek.
Újabb beléptetőkapus tesztet kezd a fővárosban, a Deák Ferenc téri aluljáróban a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), miután elfogadták az elektronikus jegyrendszer bevezetésének új ütemtervét. 2013-ban már volt hasonló teszt a Corvin-negyedi megállónál, azóta mintegy 90...
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. tervezői pályázatot írt ki a ráckevei (H6-os) és a csepeli (H7-es) HÉV fejlesztésére és meghosszabbítására. Az építkezés legkorábban 2019-ben kezdődhet el, jelenleg a megvalósíthatósági tanulmány beszerzése tart.